Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Dyskusja na temat serwerow

basicme2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam dla was taka mala dyskusje co myslicie o serwerach EU i Amerykanskich?

Czym sie roznia?Osobiscie nie gram na serwerach EU od roku z powodu niskiej jakosci graczy:

-Nie umieja angielskiego, ruskie pisza po rusku.

-Maja w dupie jesli grasz 5vs5 robia co im sie podoba NAWET NA RANKEDACH

Plusy Amerykanskiego:

-Zawsze ci odpowiedza

-I graja zgodnie z regulami panujacymi.

Takie mam uczucia do serwera EU i dzieci ktore tam graja

4830328594.png

SMITE | Sezon 2 Diamond | US

Opublikowano

+ na amerykańskim większość używa curse, w europie się to nie przyjęło.
Gdy Internet miałam od poprzedniego dostawcy, grałam w większości czasu na serwerach amerykańskich(teraz nie pozwala mi ping), gra tam była przyjemnością, a na eu masz ochotę wszystkich rozstrzelać.
Jedynym minusem jest, że amerykancy wprowadzają bezużytecznych( do czasu) bogów do mety xD
Hades na midzie, niegdyś kompletnie niespotykany nawet na solo, teraz radzi sobie z większością bogów na tych dwóch liniach i nawet przyjęło go eu.
Bany też mają inne niż eu, miesiąc temu próbowałam zagrać tam jeden mecz, bany były z kosmosu i myślałam, że to trolle.

Opublikowano

Haha dokladnie :P, no wiesz curse sie nie przyjmie bo nikt nie umie wlasnie po angielsku gadac... Albo nie maja na mikrofon za 10 zl.