Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukuję czegoś nowego.

'Harper

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie miłe duszyczki, otóż poszukuję kolejnego Anime, nad którym mogłabym miło spędzić czas.
Aktualnie jestem dopiero początkującym oglądaczem tego typu rzeczy, ale mam za sobą kilka produkcji, na wzór których chciałabym, abyście mi coś polecili:
Attack on Titan
Tokyo Ghoul
Fullmetal Alchemist
Fullmetal Alchemist Brotherhood

+ Może brzmieć to głupio i idiotycznie, ale nie szukam czegoś, co jest narysowane jedną kreską i na to narzucony został kolor.
Potrzebuję czegoś z detalami - coś co oglądając, będzie cieszyć oko.
Z góry dziękuję ^^

Opublikowano

Wszystkie filmy Makoto Shinkaia i Studia Ghibli mają przepiękną oprawę graficzną. Wszystkie są też świetne, więc tak.

Do FMA podobne będzie Silver Spoon, a do SnK SAO. Taka sama przehajpowana kupa, więc powinna ci się spodobać.

2tiVkFa.png

Shinden jeździ Multiplą

Opublikowano

Witajcie miłe duszyczki, otóż poszukuję kolejnego Anime, nad którym mogłabym miło spędzić czas.

+ Może brzmieć to głupio, ale nie szukam czegoś, co jest narysowane jedną kreską i na to narzucony został kolor.

Z góry dziękuję %5E%5E.png

Jak cenisz jakość to oczywiście Macross Frontier czy Guilty Crown.

Do FMA podobne będzie Silver Spoon, a do SnK SAO. Takie dobre anime, więc powinny ci się spodobać.

SAO jest też ładne wizualnie. Zdecydowanie powyżej przeciętnej.
Opublikowano