Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Podłączenie monitora do laptopa

PiesGigant

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam zamiar kupić sobie monitor i podłączyć go do laptopa. 

Intel Core i7-4510U  2.60 GHz

8 GB RAM

Znajomy mówił mi że jak podłączył sobie monitor do laptopa, to ten przegrzał się i wyłączył. I moje pytanie brzmi: czy może to być wina monitora, jeśli tak to czy jest jakiś sens kupować taki monitor?

MONITOR

Nie jestem orłem z informatyki więc prosze nie piszcie jakichś kosmicznych epitetów :p

Opublikowano

Powiedz znajomemu że świetne bajki pisze, nie ważne co podłączysz i tak będzie działało. Co kupisz to już twój problem. 

Zastanawia mnie po cholerkę monitor 144 Hz do laptopa kiedy zwykły w zupełności wystarczy , na obydwu będzie tej samej jakości obraz 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

Powiedz znajomemu że świetne bajki pisze, nie ważne co podłączysz i tak będzie działało. Co kupisz to już twój problem. 

Zastanawia mnie po cholerkę monitor 144 Hz do laptopa kiedy zwykły w zupełności wystarczy , na obydwu będzie tej samej jakości obraz 

chciałem po prostu jakiś lepszy ale dzięki za rade rozważe to.

Opublikowano

Nie wiem czy nawet ten twój laptop wyświetli tyle FPSów, że taki monitor potrzebujesz. Jaką masz kartę w tym laptopie?

NVIDIA GeForce GTX 850M

Opublikowano

No to lepiej już 60hz kupić.

a mam tylko taką prośbę, mógłbyś mi tak po krótce wytłumaczyć o co chodzi z tymi Hz? bo czytałem o tym ale zrozumiałem prawie nic :\

Opublikowano