Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Matura - pytanie .

sanandre

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć .

Aktualnie jestem w 1 klasie technikum informatycznego .

Mam pytanie dotyczące matury z polskiego , czy jest ona mi tak bardzo potrzebna do studiów informatycznych ?

Czy ta matura z polskiego ma jakieś większe znaczenie przy naborze na studia programistyczne ?

Według mnie najważniejsza dla mnie jest matura z matematyki i angielskiego .

Moje tut'y

Was też wkurza ten dźwięk przy dawaniu LIKE?

:P

Opublikowano

Posprawdzaj uczelnie jakie Ci się podobają i sprawdź co jest uwzględniane w rekrutacji, bo to będzie miało chyba większy mnożnik, ale poczytaj to się dowiesz ;)

Opublikowano

Polski jest dosyć istotny przy rekrutacji, nawet na studia informatyczne. Na stronie każdej uczelni masz wszystko szczegółowo opisane. Jednak nie przejmowałabym się tym szczególnie, jeżeli nie chcesz iść na prestiżowe studia.

c:

Opublikowano

najważniejsza              dla                      Ciebie                          chyba                  jest                   matura                    z                     rozszerzonego                      angielskiego                   i                matematyki                      : )              )           )                 )