Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wykonywanie akcji z jednego komputera na kilka.

danwca

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, jestem nowy w AutoIT, kłamać nie będę, zacząłem 1h temu. Dlatego proszę Was o pomoc. Potrzebuję zrobić skrypt, który będę mógł uruchomić na swoim komputerze i żeby ten skrypt się wykonał na np.5 serwerach vps. Potrzebuję tylko tyle żeby była opcja "start", która wykonuje skrypt na kilku serwerach vps jednocześnie, skrypt postaram sobie dopisać sam tylko żeby mi to wykonywało, wtedy będzie z górki. 

Z góry dziękuję za pomoc.
Osoba, która najbardziej mi pomoże otrzyma 5x limit i 5 w profilu ;)

Opublikowano

Chcesz odpalić Autoit na VPS? Można wiedzieć po co?

Autoit to język związany z konkretną platformą - Windows w tym przypadku, a nie sądzę, żeby VPSy były na Windzie.

Chcesz precyzyjnej i zrozumiałej odpowiedzi? - Zadaj precyzyjne i zrozumiałe pytanie. Nie przyjmuję zleceń.
Nie odpowiadam na priv na pytania, które można zadać na forum. Chcesz mojej pomocy - oznacz mnie w poście =>  @"Hans Kloss PL" 

Opublikowano

Chcesz odpalić Autoit na VPS? Można wiedzieć po co?

Autoit to język związany z konkretną platformą - Windows w tym przypadku, a nie sądzę, żeby VPSy były na Windzie.

vps na windows server, rozumiesz?

Opublikowano

VPS nie są zazwyczaj oparte na Windowsie.

Jeżeli chcesz zrobić takie coś to możesz wykorzystać TCP. Jest to rzecz prosta, nie zajmie ogarnięcie dużo czasu ( o ile zna się podstawy AutoIT )

Tysiące lat wojen, ani jednego dnia pokoju,

pytam czy to skończy się.