Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Yerba Mate - Początek ?

Duballas

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Chciałem zacząć ­pić yerbe, ale nic o tym nie wiem i jestem totalnie zielony.

Co potrzebuje, jak to zrobić i co powinienem wiedzieć?

Proszę o wypowiedzi osób które się na tym znają i mają jakieś pojecie na ten temat :)

Opublikowano

Chcesz precyzyjnej i zrozumiałej odpowiedzi? - Zadaj precyzyjne i zrozumiałe pytanie. Nie przyjmuję zleceń.
Nie odpowiadam na priv na pytania, które można zadać na forum. Chcesz mojej pomocy - oznacz mnie w poście =>  @"Hans Kloss PL" 

Opublikowano

Yerbe możesz pić z dowolnego naczynia, lecz najbardziej wskazane jest matero:

pol_pm_Matero-Palo-Santo-Okute-KIELICH-S

Takie w sumie ja posiadam i jest nawet fajne. W środku wykonane jest z tykwy, prezentuje się fajnie.

Yerbe pije sie przez Bombille:

bombilla-la-mulata-al-221.jpg

Yerba to po prostu zioła, dlatego napar pije się przez taką oto "rurke", żeby uniemożliwić im przedostanie się do ust.

Jeśli chodzi i ilość, kolega wyżej napisał, że wsypuje się 1/3 naczynia, nie jest to prawda.

Możesz wsypać ile chcesz, po prostu im  więcej jej wsypiesz, tym mocniejszy będziesz miał napar. Ja osobiście wsypuje 3/4 naczynia i zalewam. Jest dość mocna, ale to wszystko zależy od osoby.