Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Podanie na GM/TGM !

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!

KILKA ZDAŃ O SOBIE !

Nazywam się Sebastian ,mam 15 lat,mieszkam na Dolnym Śląsku w miejscowości jaką jest Bolesławiec.

Interesuje się piłką nożną,tenisem ziemnym,motoryzacją oraz grafiką oraz gra,mi komputerowymi.

W metina gram od roku 2011,zaczęłem grywać na PL,a później na serwerach prywatnych  przez co nabrałem sporej wiedzy na temat tej gry.

Obecne doświadczenie, wiedza o  stanowisku.

Nie będe się bał tego wyrażenia - Doświadczenia mam naprawdę dużo. Swoją przygodę z metkiem zacząłem bardzo dawno. Chyba jak i każdy z nas na PLu. Później jak większość zacząłem szukać coś nowego. Przeniosłem sie na privy. Grałem na wielu z nich ( nie będe  wymieniał aby nie robić reklamy). Byłem moderatorem forum oraz administratorem gry na serwerze Taveria.eu (serwer padł w 2 miesiące poprzez małą grywalność graczy oraz brak zainteresowania technika )
Bawiłem się również w tworzenie serwerów metina,miałem kilka serwerów hamachi,vps przez co nauczyłem się komend GM`a itp.

Ilość wolnego czasu, przedział w którym on występuje
Ucze się jeszcze,więc czas który mogę przeznaczyć na opiekę nad graczami to około 5godzin dziennie w tygodniu,a w weekendy od 11-20.W wyniku tego - jestem w stanie ciągle pomagać graczom i być z nimi w kontakcie.

Dlaczego chcę zostać administratorem gry? Co wniosę ze sobą do zespołu ?