Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zostanę GM na serwerze metin2 !

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
R

E

K

L

A

M

A

Kilka słów o mnie :

Nazywam się Sebastian ,mam 15 lat,mieszkam na Dolnym Śląsku w miejscowości jaką jest Bolesławiec.

Interesuje się piłką nożną,tenisem ziemnym,motoryzacją,grafiką oraz grami komputerowym.
W metina gram od roku 2011
zacząłem grywać na PL,a później na serwerach prywatnych  przez co nabrałem sporej wiedzy na temat tej gry.

Doświadczenie,wiedza na temat gry.

Nie będe się bał tego wyrażenia - Doświadczenia mam naprawdę dużo. Swoją przygodę z metkiem zacząłem bardzo dawno. Chyba jak i każdy z nas na PLu. Później jak większość zacząłem szukać coś nowego. Przeniosłem się na privy. Grałem na wielu z nich ( nie będę  wymieniał aby nie robić reklamy). Byłem moderatorem forum oraz administratorem gry na serwerze Taveria.eu (serwer padł w 2 miesiące poprzez małą grywalność graczy oraz brak zainteresowania technika )
Bawiłem się również w tworzenie serwerów metina,miałem kilka serwerów hamachi,vps przez co nauczyłem się komend GM`a itp.

Czas,który mogę przeznaczyć na opiekę nad serwerem :

Uczę się jeszcze,więc czas który mogę przeznaczyć na opiekę nad graczami to około 5-6 godzin dziennie w tygodniu,a w weekendy od rana do późnego wieczora .W wyniku tego - jestem w stanie ciągle pomagać graczom i być z nimi w kontakcie.