Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Swój serwer - Podziel się wiedzą

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, otóż od jakiegoś czasu myślę nad serwerem, można powiedzieć że własnym.

Interesuje mnie serwer dedykowany (wiem że to wiąże się z kosztami), kapitał powiedzmy że jest.
Lecz co do tego jestem całkowicie zielony.
Czy jest jakiś temat (owego nie znalazłem u wuja google) gdzie jest opisane zwięźle i na temat co i jak?

Wiem że trzeba mieć zgrany team, programiste itp itd i gotówkę B)

1. Chodzi mi o to żeby serwer sam na siebie zarabiał (i aby z tych pieniędzy mógłbym opłacić domene, zabezpieczenia, ludzi którzy bedą
przy tym serwerze dłubać.. etc) chodzi mi o :

- sprawny Item Shop (patrz pkt 1)
- questy, eq, mapy, bla bla bla
- zabezpieczenia
- i wszystko aby ten serwer stał, i stał, i stał..

Jest ktoś tak miły aby wutłymaczyć co i jak?

Internetowym napinaczom podziękuje i lapsom którzy nie mieli nigdy z tym styczności.
Potrzebuję poważnych i dosyć konkretnych opisów, mniej więcej przebiegu co i jak, gdzie, za ile.

Dam limit lajków jak komuś zależy, i będę wdzięczny .

Pis joł! :v

Ps. Proszę sobie też nie myśleć (nie masz pieniędzy to nawet nie zaczynaj, sens w tym że mam)
Tylko chciałbym się dowiedzieć "z czym to się je" kumacie ;)

Opublikowano

Wytłumaczyć co? Przecież to oczywiste, że nikt Ci nie da własnych kontaktów co do grafików, programistów, bo może sobie zrobić dodatkową konkurencję.

Opublikowano