Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak się ogarnąć

Rescyfathe

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, gram w WoT'a od 2012 roku, staty jak staty, prawie zielony jestem, zielony win, noobem nie jestem, wrocilem do WoTa po kilku miesiecznej przerwie i nie wiem co mam robic, mam E100, 50B i inne, mniejsza z tym, nie mam pojecia jak zarobic, po prostu moj skill uciekl, albo wina czolgow, ze nie umiem tymi akurat grac, np Type 58 itp, mozecie mi doradzic przyjemną zarabiaczke, oprocz KV-1, czolg ktory wykreca dobre bitwy po prostu, V tier minimum, T67 wymieniam na hellcata wiec odpada. Bez premki gralem dlugo i jakos to szlo, teraz nie daje rady

Opublikowano

Umiałeś grać, a teraz Ci nie idzie? Pooglądaj filmy youtuberów, dobre bitwy i naśladuj zachowania dobrych graczy. Skoro grałeś na niezłym poziomie to to powinno wrócić.

Opublikowano

Ja nie grałem ponad 1,5 roku, a gram o 50% lepiej niż przed przerwą.. Tylko przez 1sze kilka dni szło mi jak pod góre.. To jest jak jazda na rowerze , nie zapomina się..

signature.png

Opublikowano

Ja kiedyś grałem jak gówno, bo po 10k bitew byłem "prawie" żółty  :yay:, a po prawie rocznej przerwie staty poszły w górę. +/-5k bitew i powoli zieleń się zbliża.

Jak wrócić? Zacznij od wyuczenia się weakspotów dodanych czołgów, pooglądaj hallacka, czy faję na yt - wiele się można nauczyć. 

I uważaj na projebów  :lenny:

Opublikowano

Nie ma sensu tracić czasu na YTuberów. Zagrasz pierwsze 100 bitew trochę może polamisz, ale się ogarniesz i wrócisz na swój poziom. ;)

Opublikowano