Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jestem nowy w CS:GO, parę pytań na temat gry

Mico08

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was, jestem nowicjuszem w csie go, w cs 1.6 sporo gralem, lecz przesiadam sie za pare dni na nowy sprzet

Bede grac w tego csika i chcialbym wiedziec jak to jest np. czy gdy zabije na meczu turniejowym 1 raz swojego przez przypadek to odrazu poleci ban na 7 dni czy gdy zabije kilku i dopiero?

Bo na pewno bedzie mi sie zdazac ze jakis cep wlezie pod celownik czy to z akacza czy awpki.

I jak grac te faceity? Do tego musza byc jakies wymagania ?

Dla nie ktorych moze to bys smieszne, lecz ja totalnie tego nie ogarniam.

Bo wiem ze gracie turniejowych z randomami to masakra.

Z gory dzieki ! :>

Intel Core i3-2120, 3.30GHz -- GTX 560 1280MB -- Mobo H61 -- 4GB ram -- Chieftec 500W -- W7 Ultimate 64 bit.

Wydajnosc systemu:

Grafika dla aero i gier:7.5

Procesor:7.1

RAM:7.1

Ranga w kunter strajku:Supreme.

Oski, czekam na 1 v 1! 

Opublikowano

Zabijesz 3 swoich - Ban.

Zabijesz 1 swojego na twoim respawnie - Ban.

Ban wzrastają od 30 min do 7 dni.

Gry Turniejowe możesz grać dopiero od 3 Rangi Dropu.

Opublikowano

Kilku, chyba że na spawnie w ciągu tych pierwszych chwilach po odblockowaniu chodzenia/strzelania. Faceity to  wystarczy zintegrować konta i grasz.

steam: /awesomeplayer1337

Opublikowano

Na facit nie graj do póki się nie nauczysz dobrze strzelać. Na mm masz swój poziom, a tam będziesz płakał ;d.

Opublikowano