Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukiwany Sponsor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poszukujemy sponsora!

Konkretnego sponsora

Wymagania:

Serwer Dedyk beta/start

hosting pod stronę/forum

Strona www

porządna reklama 

serwer jest skończony w 95% potrzebujemy okolo 1/2 tygodni na dokończenie serwera.

Co posiada serwer? jakieś 70% jest umieszczone na forum (grafika na pokaz) więc się nie czepiać że lipa bo nie jestem grafikiem ;)

http://forum-luxurius.pl/index.php?/topic/8-test-prezentacji/

Oferujemy:

Dogadamy się na PW lub TS ^^

sygnaform_spqphaw.png

Opublikowano

­Polecam!

Jest to porządna firma, która wie co robić, oraz nie zawiedzie nikogo!

call of duty zombies GIF by Omaze

Opublikowano

Nie polecam, powody: gotowiec, src cyca, NIE WYPALI :), beng! (jestem jasnowidzem, będę to powtarzał :D).

Wyjdz człowieku bo spamujesz mi tematy tylko, src cyca bardzo zabawne nie byłeś na serwerze i potrafisz to stwierdzić ^^ Bez pozdrowień Macieju ;)

sygnaform_spqphaw.png

Opublikowano

tylko co tu sponsorow­ać, każdy dobrze wie, że sponsor szuka czegoś wyróżniającego sie od innych serwerów, oglądajac tą grafike, to to samo co pozostałe serwery typu hard, no chyba, że administracja będzie meeega super, no ale powodzenia w projekcie ;d

8547014573848511113729.jpeg

Opublikowano