Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Klawiatura do 250 zł

adrian123451251

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie :)

Przepraszam z góry jeżeli pomyliłem działy.

Piszę tutaj z zapytaniem i prośbą o dobranie klawiatury, gdyż nie mam doświadczenia w wyborze klawiatur (zawsze kupowałem jaka mi się podobała), lecz teraz chciałbym kupić jakąś porządną.

Chciałbym by była to klawiatura:

- płaska (przyzwyczajony jestem)

- podświetlana (umiem pisać nie patrząc na klawiaturę ale jednak przydaje się to czasem :P ) 

- z możliwością zmiany natężenia i kolorów (nie obowiązkowe :D )

- Wytrzymała

- Choć to raczej niemożliwe to by była jakaś cicha ta klawiatura

Nie przeszkadza mi klawiatura ani przewodowa ani bezprzewodowa :D

Klawiatura będzie wykorzystana do grania w gry fps i ciągłego pisania na fb :D

Nie musi być to klawiatura za konkretnie 250 zł. Może być nawet za 140 zł byle by spełniała wymogi.

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc :)

Opublikowano

Polecam Ci: SS apex raw, microsoft wired 600, Gigabyte Force K7, zalman km500 mechaniczna, dosc tania, jednak bez podswietlenia, nie bedzie na pewno cicha, nie jest plaska ale najbardziej wytrzymala zapewne, płaska to jest Razer Deathstalker Essential jednak nie miałem z nią do czynienia. Podałem Ci spoko klawiaturki wybierz sobie, jeszcze jest natec genesis rx22 ale tez nie dotykalem jej. 

steam: /awesomeplayer1337

Opublikowano