Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Scam

MisterMatiek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W jaki sposób?

Bo jeszcze podczas wymiany mam akceptację przez email.

Niekoniecznie wymiana.

Te boty ze Steama od razu link wysyłają, po kliknięciu tego rip twój steam, ale co to jest, to nie wiem (wirus czy coś), nie znam się na tym, nie będę wprowadzał w błąd. 

­

Opublikowano

A jest coś charakterystycznego w tych linkach?

Wiem, że jak ktoś pisze "elo moj kolega chce z toba trade; dam kose za twoja oferte, link do kosy.." to scammer, ale po otworzeniu takiego linku jest cos wyrozniajacego sie od zwyklej strony?

Sorki za takie pytania ale w ogole jestem zielony w tym xD

Opublikowano

Przeważnie są na jakiś ruskich domenach, tyczą się screena i mają na końcu .exe. Ogólnie jak ktoś Cię doda na Steam i wysyła 2-3 wiadomości w 1 sekundą - bot. Ci co mają level 0 Steam, konto prywatne - bot. 

Po prostu nie wchodź w żadne linki lel. Jeśli chcesz obejrzeć dany skin to daj Inspecta. 

he?

Opublikowano

W jaki sposób?

Bo jeszcze podczas wymiany mam akceptację przez email.

Jak to wyłączysz, to nie będziesz miał tej akceptacji poprzez e-mail i będziesz łatwym kąskiem do oscamowania. Tutaj nawet nie chodzi o linki. Sposobów na przejęcie czyjegoś ekwipunku jest multuuuuum. ;-)

PS. BARDZO MOCNO ZALECAM CI NIE WYŁĄCZANIE TEJ OPCJI. :)

Opublikowano