Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Gold na sunwellu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć, mam 23lvl blood elfa huntera i mam mało golda, potrzebuje go bo mam długi xD jestem ogólnie nowy w wowie i nieznam zbyt dużo sposobów na golda. moje profki to leatherworking i skinning

ov9t.png

Opublikowano

Żeby zarabiać wbij jak najszybciej 80 level, bo przed tym levelem to słaby zarobek, jak wbijesz 80 ubierz się trochę, połaź na rhc, a następnie polecam farmę damaged necklacke o której możesz poczytać na necie. Same itemki z tej farmy to sporo golda, a jeden necklacke ponad 100g. W ciągu jednej godziny można zarobić od 300 do nawet 1000 golda. Na razie tylko kasę na czary żebyś miał najważniejsze jest jak najszybsze wbicie 80 lvla.

http://forum.freeware.info.pl/gry/world-of-warcraft.html

Pozdrawiam

Opublikowano

Żeby zarabiać wbij jak najszybciej 80 level, bo przed tym levelem to słaby zarobek, jak wbijesz 80 ubierz się trochę, połaź na rhc, a następnie polecam farmę damaged necklacke o której możesz poczytać na necie. Same itemki z tej farmy to sporo golda, a jeden necklacke ponad 100g. W ciągu jednej godziny można zarobić od 300 do nawet 1000 golda. Na razie tylko kasę na czary żebyś miał najważniejsze jest jak najszybsze wbicie 80 lvla.

Pozdrawiam

Właśnie na taką odpowiedź czekałem ;]

Jeszcze jedno pytanie, mniej więcej w ile wbija się 80?

ov9t.png

Opublikowano