Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Dobry Komputer Mało FPS w Grach

zukoluj

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pewnien problem, a mianowicie: mam mało FPS w grach, (które powinny chodzić na najwyższych ustawieniach płynnie) na niskich ustawieniach. Sprzęt jest według mnie bardzo dobry, a ja niestety nie znam się na tym i proszę o pomoc. Komputer jest nowy ma zaledwie 7 dni, a problem występuje od samego początku. Przykładowo w PayDay 2 na średnich ustawieniach mam 15-25 fps, a co dziwne w Left4Dead2 na najwyższych jak próbowałem to nie więcej niż 18 fps.

Skład komputera:

Karta Graficzna: MSI GeForce GTX 980

Procesor: Intel® Core i7-4790K CPU @ 4,00GHz

Pamięć: 16,00 GB RAM

Dysk Twardy: 250 SSD samsung 850 EVO

Dysk 2 : 1TB

System Operacyjny: Windows 8.1 Pro

Jeżeli mam coś poustawiać w programach to proszę o dokładne instrukcje.

Z góry dziękuję.

Opublikowano

Okazało się że grałem na HD Intel, widocznie musi być wpięte bezpośrednio do karty graficznej, a jeszcze się zapytam, jest opcja żebym go podłączył kablem D-Sub a nie HDMI (z karty widze tylko takie wyjscia) ponieważ musiałem zabrać kabel z tv.

Opublikowano

Nie, ponieważ d-sub to sygnał analogowy, a hdmi to cyfrowy. Możesz kupić konwerter, ale kosztuje on jakieś 150 zł i sygnał analogowy ma gorszą jakość obrazu i ograniczoną rozdzielczość.

Z powodu licznych hejtów w moją stronę, nie będę korzystał więcej z tego konta (prawdopodobnie z forum też). Haters gonna hate...

Zarchiwizowany