Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jestem nowy w CS:GO-Co Teraz [Poradnik]

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

­​Czesc jeżeli nie dawno kupiłeś cs go trafiłeś do dobrego działu zapraszam do czytania osoby o większym doświadczeniu proszę o nie komentowanie ze ta wiedza jest bezużyteczna gdyz jest ona przeznaczona dla początkujących graczy cs:go a wiec zaczynajmy

8930014406625981420900.png

A wiec przechodzimy do zakładki opcje 

6970314406627711420900.jpeg

Nastepnie przechodzimy do zakladki "Ustawienia Gry"/Zjezdzamy na sam dol i zaznaczamy opcje "Zmien bron po podniesieniu" na "NIE"

Bron-xDjp_sphxqsq.jpg

Ok'ey ktos sie zapyta po co to: Otoz uratuje ci to nie raz dupe wyobraźmy sobie taka sytuacje strzelasz sie z kims i przez przypadek wchodzisz na jakas bron i dedasz bo bron zmienia ci sie sama co oczywiście trwa 

Reszte opcji to juz wedle uznania i sprzętu/Tu na forum jest wiele poradnikow odnośnie FPS/Pingu wiec w to nie będę  się zagłębiał 

Jedyne nad czym sie zastanowimy to grac na 16:9/czy 4:3 ja osobiscie preferuje 4:3 gdyż jestem do tego przyzwyczajony z Counter Strike 1.6 | Jezeli dopiero zaczynasz i dysponujesz dobrym sprzętem i monitorem polecam ci grac na 16:9

-Ladniejsza Grafika

-Mozna kogoś szybciej zauważyć

-Wieksze pole widzenia (Plus i Minus)

cooltext1_sphxqqs.png

ok skoro gra juz skonfigurowana zajmijmy się teraz trybami gry 

jest ich 5 znajdziemy je pod zakladka Graj|Znajdz gre

Grajpg_sphnppq.jpg

Deadmatch: - Trwa 10 Minut/Odrodzenie odrazu po smierci/Darmowe bronie/Zwykla Zadyma