Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Karta graf. do CS:GO

FeelMyStylee

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , chciałbym się was zapytać , o kartę , a mianowicie , jaka karta graficzna była by dobra do 150 zl ? . Jako iz nie znam się na sprzecie komputerowym , posiadam laptopa ktory ma taka karte graficzna :

Intel HD Graphics

No i mianowicie wielu uzytkownikow mowi , ze w cs'ie bede mial max 50 fps . Wchodzę do gry i mam ledwo 30 -.- . Slyszalem ze 60 fps to takie optymalne , i właśnie rodzi się te pytanie czy karta graficzna wiele by zmienila , i oczywiscie jestem otwarty na wszelkie sugestie :) .

Z gory dziekuję .

:ninja:  :ninja: If you do what you love , nothing can't stop you !  :ninja:  :ninja: 

Jesli robisz to co kochasz , nic nie moze cie powstrzymac !

Opublikowano

W csie ważniejszy jest procesor, ale ze zintegrowaną kartą graficzną za dużo nie zrobisz. Oczywiście, że lepiej kupić gpu, jeśli ma się integrę :D

ou7821.jpg

exModerator Counter Strike

Opublikowano

Tak Jak Wspomniał Costa w csie jest wazniejszy procersor ale ty sie pytasz o karte graficzną bo ona tez jest potrzebna 

Na Olx.pl masz do negocjacji dobrą za 200 zł 

GTX650 1GD DDR5

Link : http://olx.pl/oferta/karta-graficzna-asus-gtx650-e-1gd5-CID99-IDbnovh.html#4494ea1ccd

Osobiśćie Posiadam 

MSI GeForce GTX 750Ti GAMING 2GB 256 Bit Procesor Intel Core i3-4170, 3.70GHz, 3MB, LGA1150 Pamięć Crucial Ballistix 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz

W Cs:Go Na Ultra Mam 250-270 Fps

Mam Pytanie Jaki Masz Procesor

239137.gif

Opublikowano