Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Słuchawki 200-ok.250zł

BladOrt

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ważne by słuchawki były zamknięte oraz zależy mi na wytrzymałości, jakości dźwięku. Słuchawki będą używane do cs:go oraz muzyki. Myślałem o -Superlux HMC631 (trochę odstrasza mnie ten mikrofon na stałe), -steelseries siberia v2      lecz nie znam się dlatego wstawiam ten temat byście zaproponowali mi słuchawki oraz powiedzieli własne opinie  

Opublikowano

mam siberie v2 czarne. swietny dzwiek jest, w csie nie mam problemu rozpoznać skad przeciwnik wychodzi :D do muzyki tez sa spoko jedyny minus to ta opaska o0owlf.jpg która zaznaczyłem kolorem czerwonym kot spal mi na sluchawkach i cala jest upierdo*na sierścią :(

Opublikowano

HMC631 będą o niebo lepsze od siberi v2, wybierz je, nic lepszego z mikrofonem nie znajdziesz, chyba ze masz osobny, napisz poszukamy czegos innego. 

mam siberie v2 czarne. swietny dzwiek jest, w csie nie mam problemu rozpoznać skad przeciwnik wychodzi :D do muzyki tez sa spoko jedyny minus to ta opaska o0owlf.jpg która zaznaczyłem kolorem czerwonym kot spal mi na sluchawkach i cala jest upierdo*na sierścią :(

Nie polecaj syfu.

steam: /awesomeplayer1337

Opublikowano

Właśnie dawno bym je miał gdyby nie ten mikrofon. Wolałbym coś bez mikrofonu lub z chowanym a i bardzo ważny jest dźwięk tych słuchawek ponieważ w większości używane będą do muzyki a do cs'a sporadycznie i amatorsko   

Właśnie znalazłem takie słuchawki dobre są czy moze jakies inne  propozycje : takstar hd6000