Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ] Postacie dla początkującego

michaljm3

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie ludziki, chcę kupić postać za 3150PZ, ale jestem początkującym (3dni gry 10lvl) i nie znam postaci, mam kupionego Karthusa i jestem zadowolony ale chcę kogoś jeszcze, a nie chcę kupić kogoś kto jest cienki i zbierać od nowa. Najlepiej żeby nie była trudna do ogarnięcia.

Opublikowano

Może Shyvana?

dobra do jungli, ma nawet spory dmg, szybko czyści campy, ganki przed 6 może takie średnie. Brak many i taki trudny nie jest.

f1a327ea2f.png

Opublikowano

To jeszcze powiedz gdzie Ci się najlepiej gra. Na początek możesz kupić annie na mida, warwicka do lasu (duży sustain, nie będziesz się wywalał z powodu braku run/masteries), brauma na suppa, rene na topa i może jinx na adc - łatwe postacie na których szybko załapiesz o co tak naprawdę chodzi w tej gierce.

Ale najlepiej pograj sobie wszystkim co masz w rotacji, jak coś Ci się spodoba to możesz kupić.  

Btw, masz kogoś kto Ci wytłumaczył podstawy gierki? Musisz wiedzieć o tym, że są różne linie, na których najlepiej sprawdzają się postacie pewnego typu - musisz ogarnąć te podstawy, ale średnio mi się chce to tutaj tłumaczyć.

Opublikowano

Nie ma czegoś takiego jak 'Cieńka postać' w lolu.

Na początek imo dobrą postacią jest annie.

- Proste last hity z q

- CC (Stun z pasywa)

- Dużo aoe

- Dobre teamfighty

- Tania

- Prosta

Może Shyvana?