Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Aplikacje, gry z google play na karte SD?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Elo, elo, elo witam armie MPC Forum! 

Mam pytanie odnośnie aplikacji i gier z google play, np. gta sa, asphalt itd ważą średnio po 2GB, a wolnego miejsca w telefonie no jest mało :D i tu pytanie da rady bezpośrednio pobierać ze sklepu na karte SD ? Czy może jakiś inny sprawdzony sposób. Proszę o wytłumaczenie, jestem laikiem internetów.

Opublikowano

Zrotuj telefon i użyj jakiejś apki do przenoszenia czy modyfikacji zapisywanych plików.  Szukaj na forach dla swojego modelu telefonu rozwiązania 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

A to mi pomogłeś -,- Myślałem że dział telefony to db dział. Jak nie wiesz nic to nie pisz posta, bo twoja wiadomosc moge ocenic na 2/10.

Hehe niesmieszny troll.

Calej daty bez roota nie przeniesiesz na kartę sd.

Podaj laskawie model telefonu i wersje systemu.

¯\_(ツ)_/¯

WROCISZZLAKIEM.gif

HISTORIA SPRZETU

eHealth e-cigarette -> ego ce3 -> ego ce4 -> ego ce5 ->Provog Yago ->Evod MT3 ->KangerTech Protank3 -> Glassomizer BVC -> Glassomizer BVC [2x] -> KangerTech T3S -> ASPIRE CE5 BVC -> Vision Spinner I -> Vision Spinner II -> Mild Master -> Eleaf iStick 20w -> GS Air -> V-Spot -> Anyvape VMW SubOhm -> Smok VCT -> Mutation xv2 -> Evic VTC Mini -> UD Hunter -> Goblin Mini RTA -> Cuboid 200w -> Limitless RDTA

Opublikowano

Hehe niesmieszny troll.

Calej daty bez roota nie przeniesiesz na kartę sd.

Podaj laskawie model telefonu i wersje systemu.