Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z programem AC tool

Ciuchcia20

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka ;) Niedawno ściągnąłem sobie program actool, jestem w nim kompletnie zielony, a potrzebuję takiego czegoś do metina :)

Czy jest możliwe, aby zapisać w programie taką sekwencję: kursor myszki jest w 1 miejscu na metinie ustawiony przeze mnie. Program wciska esc, lewy przycisk myszki, myszka zjeżdża trochę w dół (tak o kilka cm), znów lewy przycisk myszki i myszka zjeżdża trochę w górę (do pierwotnej pozycji) - i to wszystko w pętli, np. co 5 minut. Dałoby się coś takiego napisać? Z góry dziękuję za pomoc - nagradzam lajkami :)

Opublikowano

Duzo opcji to ma więc można sie pobawić z tego co pamietam na tym serwie tez się biegało na tym więc nie bedzie problemów

http://www.speedyshare.com/sWggR/Private-Tll.rar

skan

https://www.virustotal.com/pl/file/0829b632781d093991ff22fa9622ac52941207a58a3d2751195af3a7b0a19045/analysis/1439717620/

Nie mam pojęcia co to jest, ale mi nie działa. Potrafiłby ktoś napisać to, co opisałem wyżej w ac tool?

Opublikowano

Może jakoś to prościej ujmę ;) Wie ktoś może, jak wpisać do ac tool 2 rzeczy (z resztą sobie poradzę):

- chcę, aby jakiś przycisk był wciskany daną ilość razy, a nie co jakiś czas (delay - częstotliwość, jest komenda, która określa ile razy program musi wcisnąć przycisk?)

- gdzie znajdę 8 i 2 w ac tool, chodzi mi o te boczne liczby - chcę użyć klawiszy myszy, a nie mogę znaleźć tych dwóch strzałek ;)

Nagradzam lajkami ;) ref

Opublikowano