Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Global - Początkujący ( Jak to zrobić ? )

sKy'

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim. 

Planuję zagrać pierwszy raz na globie, ale jestem w tym bardzo zielony, dokladnie chodzi mi o zakup przez internet. Zadam pare amatorskich pytań :p Będe wdzięczny jeśli dacie radę na nie odpowiedzieć.

#1 Jeśli wykupie odrazu dodatek WoD na batlle net za 34 euro to będe mógł już swobodnie grać na globalnym serwerze wowa? 
#2 Czy odrazu po kupieniu tego dodatku będe musiał wykupic abonament czy będe jeszcze wynagrodzony darmowym startem przez miesiąc? 
#3 Ile dokladnie trzeba płacić za 1 miesiąc abonamentu ?
#4 Jeśli wykupie dodatek WoD - w gratisie będe miał możliwość założenia postaci odrazu od 90 lvl'a? 
#5 Gdy wykupie dodatek, będe musiał najpierw sciągnąc podstawe wowa na głównej stronie battle net, a dopiero pózniej dodatek WoD ?
#6 Co to takiego Batlle Chest?
#7 Gdy po wygaśnięciu abonamentu, będe musiał np. z braku czasu zaprzestać grę na 1-2-3 miesiące, po czym wrócę, zapłacę abonament i znów będe mógł sie cieszyć swoim starym kontem?

Pytania z innej beczki"

#1 Czy na serwerach są kolejki? ( jeśli tak, to ile kosztuje "konto premium" )
#2 Który serwer cieszy sie największą popularnoscią polaków? 

Opublikowano

1. jeśli wykupisz sam dodatek to nie będziesz mógł grac gdyż najpierw musisz zakupić battlechest ktory zawiera wszystkie wczesniejsze części gry (aż do pandarii) + 30 dni abonamentu