Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nauka Javy a pisanie pluginów.

hjrhombre

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Planuje zacząć naukę Javy, głównie z myślą o pisaniu pluginów. Słyszałem, że do pisania pluginów wystarczą podstawy Javy, a reszta to jakaś dokumentacja czy coś (jestem kompletnie zielony). Od czego najlepiej zacząć naukę? Co musze umieć żeby pisać pluginy? Co to ta dokumentacja i gdzie ją znajdę? Prosiłbym także o polecenie jakichś kursów/poradników na temat Javy.

Opublikowano

Do nauki Javy nie wystarcza tylko nauka. Do Javy potrzebny jest też Talent Wrodzony. Jeżeli masz zamiar nauczyć się Javy to proponuję od Podstaw czyli Obiekty, Reflekcje, Pętle i tak dalej...

Opublikowano

Poczytać możesz sobie również to: http://naukajavy.pl/kurs-jezyka-java
Tutaj masz link do dokumentacji do api bukkita 1.8.8 i 1.7.10:
https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/
http://www.javaminecraft.com/bukkitapi/
Odnośnie tworzenie pluginów możesz również zapoznać się z poradnikami Kamilkime na youtube jednak część osób ich nie poleca.

Opublikowano

Poczytać możesz sobie również to: http://naukajavy.pl/kurs-jezyka-java

Tutaj masz link do dokumentacji do api bukkita 1.8.8 i 1.7.10:

https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/

http://www.javaminecraft.com/bukkitapi/

Odnośnie tworzenie pluginów możesz również zapoznać się z poradnikami Kamilkime na youtube jednak część osób ich nie poleca.

Na youtube warte uwagi są tylko i wyłącznie filmiki zagranicznych ytberów.

@AntyWarn