Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Serwer EasyHardcore  

21 użytkowników zagłosowało

1. 1. Czy taki serwer ma szansę na powodzenie?

• Tak
      4
    • Nie
      17

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przedmowa

Witam. W minecraft'a gram z przerwami od 3 lat. Gralem na popularnych hardcorach, serwerach na ktore poswiecilem troche... czasu. Teraz, dzisiaj chce sprobowac swoich sil jako administrator serwera. Typ... hmm... typ serwera.... Ostatnio bardzo popularne sa serwery easyhardcore (tak wiem, prosze nie zwracac uwagi w komentarzach, ze ta nazwa jest bezsenu - tak juz ktos ja wymyslil, przyjela sie i tak juz musi byc).

Easyhardcore wziely sie od serwerow hardcore, staly sie popularne dlatego, ze itemy na "klepe" mozna bylo zdobyc zaledwie po wykopaniu kilku klockow stone'a. Z gory mowie, ze serwera hardcore nie bede robil, bo nie chce robic kolejnego niewypalu, na duzy serwer hardcore dla kilku tysiecy osob potrzeba naprawde duza ekipe serwera i duzo pracy. Zaryzykuje i zrobie serwer easyhardcore. Dlatego, bo sa one nawet ciekawe i jak narazie bardziej wychwytywane niz stare typy serwerow. Serwer easyhardcore, ale tak naprawde bedzie to survival z nutka tego trudu.

Opis serwera