Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kalistenika

Kodexior

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ktoś uprawia? Jak wrażenia i efekty?

Jestem totalnym laikiem, jeżeli chodzi o kalistenikę. Narazie się uczę z tej strony.

Powiem szczerze, że po pierwszym treningu, byłem tak wykończony, że ledwo oddychałem. Wróciłem do normy po godzinie dopiero.

Nie chce się tutaj spierać czy ćwiczenia czysto siłowe są lepsze czy kalistenika.

Jeżeli jest tu ktoś z jakimś doświadczeniem w tym zakresie, opisz swoje efekty i wrażenia (staż etc.).

Pozdrawiam :)

Opublikowano

­Zabawne, na początku myślałem że to jakiś specjalny sport, to teraz zwykłe ćwiczenie w domu ma taką profesjonalną nazwę? xD

Jest to bardzo fajne rozwijanie całego ciała i jego umiejętności, pozwala na efekty w walce jak na filmach z Jackie Chanem :D

Trening z czasem staje się fajniejszy bo widzi się że jest więcej ciekawych możliwości ćwiczenia dzięki czemu nawet mniej się męczy. 

Opublikowano

To są ćwiczenia które rozwiną Cię wszechstronnie. Z czasem zyskasz siłę, na pewno jest to dość dobre dla zdrowia (jak prawie każdy sport). Najważniejsze żebyś starał się poprawiać technikę a nie ilość powtórzeń czy coraz to trudniejsze ćwiczenia. Sam ostatnio nie ćwiczę bo muszę rozwiązać problem z biodrem, prawdopodobnie mam jakieś zwyrodnienie głowy kości udowej, ale mogę powiedzieć że drążek to cudo. Szeroki nachwyt jak i wąski podchwyt, plecy i bicepsy pękają :DD

4008f620557c76b9gen.jpg
Opublikowano