Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Optymalizacja Smite

Cahal

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ta gra kiedykolwiek zostanie zoptymalizowana, gdyż jak zaczynałem grając miałem 60 fpsów, z każdym większym patchem malały, dziś jak grałem moje fpsy wynosiły marne 15-20 nie sądze że to wina mojego sprzętu bo gram od pół roku an tym samym lapku... czy macie takie same spadki fpsów jak ja, proszę o opinie na ten temat i ewentualna pomoc przy przywróceniu fpsów,

Opublikowano

Czy ta gra kiedykolwiek zostanie zoptymalizowana, gdyż jak zaczynałem grając miałem 60 fpsów, z każdym większym patchem malały, dziś jak grałem moje fpsy wynosiły marne 15-20 nie sądze że to wina mojego sprzętu bo gram od pół roku an tym samym lapku... czy macie takie same spadki fpsów jak ja, proszę o opinie na ten temat i ewentualna pomoc przy przywróceniu fpsów,

Ja osobiście nie mam takich spadków, a gram na lapku z core i3 1.40 GHz i grafie Nvidia GeForce 720 m, ale mam 8 GB ramu i W8 i nawet z odpaloną przeglądarką z yt fb twitterem i MPC nic, a nic mi nie laguje. Aby przywrócić fps'y pobierz program Razer Game Booster, pobierz aktualne sterowniki karty graficznej, powyłączaj wszystkie programy, masz je w pokaż ukryte ikony i podłącz ładowarkę do lapka i będzie dobrze :)

Live a life you'll remember.

Opublikowano

­

Sprawdź czy smite nie zmitenił sobie ustawień​

Chcesz abym przeczytał twojego posta dodaj mój nick ;)

Szukam pracy­

9704614430021861204355.png

Opublikowano