Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer i monitor - jaki?

JalokimPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Komputer bym chciał do 1500zł MAX!!!  A monitor tak do 500zł. Komputer ma być i do użytku codziennego jak i do gier. Do gier w sensie taki że nie najnowsze produkcje (np. Wiedźmin3 , Battlefield4.) , ale fajnie by było gdy by np taki skyrim chodził dobrze ;) Ogólnie to gram głównie w World of tanks. Grałem , gram i grać na pewno będe ;) Komputer może być składany , a może być gotowiec :) Jeśli chodzi o monitor. Nie znam się wgl na monitorach , więc zdam się tylko na waszej opinii. 

Opublikowano

Ja bym z tego wywalił napęd i kupił spc fera 2, to juz jak autor chce, ale przyda sie, zwłaszcza ze WOT lubi ghz, a dzięki ferze 2 będzie mozna troszke mocniej krecic z większą ciszą jak i mniejszymi temperaturami.

steam: /awesomeplayer1337

Opublikowano

Ja bym z tego wywalił napęd i kupił spc fera 2, to juz jak autor chce, ale przyda sie, zwłaszcza ze WOT lubi ghz, a dzięki ferze 2 będzie mozna troszke mocniej krecic z większą ciszą jak i mniejszymi temperaturami.

Racja, ale napisał "MAX" 1500zł, + nie wiem czy potrzebuje napędu czy nie, wiec jest ;p

Opublikowano

Racja, ale napisał "MAX" 1500zł, + nie wiem czy potrzebuje napędu czy nie, wiec jest ;p

No tak, ale lepiej zrobić to kosztem monitora moim zdaniem, bo i tak dużej różnicy nie będzie jakoś w tych monitorach, w koncu monitor za 500zl jakiegos "wow" nie zrobi.

steam: /awesomeplayer1337

Zarchiwizowany