Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak wgrać skrypty?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kopiujesz, wchodzisz do folderu bola > scripts, tworzysz nowy dokument tekstowy, wklejasz skrypt i zmieniasz rozszerzenie na lua :P

@edit 
Albo prościej na stronie klikasz prawym klaiwszem, zapisz jako i zapisujesz w folderze scripts

Opublikowano

Witam, Jestem w tym zielony, mam BOLA z nulled i chce wgrać ten skrypt: https://raw.githubusercontent.com/berbb/BoLScripts/master/Yasuo%20-%20The%20WindWalker.lua

I nie wiem jak to zrobić próbuje to wszystko skopiować i wkleić do edytora, ale mi crashe BOLA wtedy,PROSZĘ o POMOC ;)

jak wklejasz do tego edytora w bolu to zawsze jest scina na chwile... poczekaj i tyle ja jebie tak ciezko użyć głowy i nie klikac zakoncz proces ?

98873932203514685593.png

Opublikowano

Na pewno jakiś Evadeee ( najlepiej ten ) [ale będzie problem z crackiem do niego], ew Evade Revolution bądź darmowy Dancing Shoes.

Do tego najlepiej PrinceView/Big Fat Mark IV

Na jungli princesmite

orbwalker sac;r/mma

i skrypty do postaci np ryze the rouge mage, big fat ezreal itd...

f1a327ea2f.png

Opublikowano

Dzięki wielkie ziomki macię LIKE xD, a znacie jakieś fajne skrypty do carrowania?