Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Laptop który uciągnie Wiedzmina 3 na średnich

nerox312

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam
Nie znam się na laptopach gdyż całe swoje życie przesiedziałem na blaszaku.
Poszukuję lapka na studia który będzie w stanie uciągnąć wiedzmina 3, czy jemu podobne wymagania na średnich ustawieniach w ~60 fps. Czy jest szansa na znalezienie nowego sprzętu do 2500zł? Czy mógłby mi ktoś doradzić za czym się rozglądać? :)

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano

­Polecam ogarnąć Lenovo Y500, dwie karty graficzne GT 650m, jak ogarniesz laptopa, żeby działały w SLI, to da radę ;)

"Jesteśmy ludźmi, bo popełniamy błędy i na nich się uczymy."

Opublikowano

­Polecam ogarnąć Lenovo Y500, dwie karty graficzne GT 650m, jak ogarniesz laptopa, żeby działały w SLI, to da radę ;)

Rozumiem że będę w stanie odpalić płynnie wieśka? :D

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano

Tak ale nie w tych pieniądzach co posiadasz, dołóż to kupisz 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

Dla nvidi od GTX 880M w górę 

Dla Radeona od r9  w górę 

Niższe karty działają w niskich rozdzielczościach i naprawdę minimalnych ustawieniach w granicach 30-40 fpf z dużą trudnością  

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

Ja ma moim Lenovo z i5-3230m i grafice 2x­ GT 750m (SLI) odpaliłem na maksymalnych GTA5 ;) Wiedźmin na średnich w rozdzielczości 1366x768 powinien też dać radę.