Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Co dalej ?

Konsumenci

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zacznę od tego że jestem początkującym graczem w terrari, ale szybko się uczę spedziłem już kilka h na czytaniu wiki i poardników.Sprawda wygląda tak gram 1 raz postacią softcore na świecie exper large(wycztyałem że świat expert daję wiecej możiwości po za tym nie lubię, gdy jest zbyt łatwo więc nie zmiennie trudności świata)Mój problem polega na tym że aktualnie pokonałem eye of cthulu za 8 podejściem bo nie dawałem rady bez pota na 8 armora i regeneracje kiedy je zrobiłem było już łatwo i wygrałem.Aktualnie mam problem bo nie wiem co zrobić, chciałem się zabrać za brain of cthulu, ale nie mogę uciec z jaskiń na góre gdzie mam arene i gine a potem muszę od nowa serca niszczyć, chciałem się też zabrać za skeletrona , ale 8800 hp nie jest łatwo zbić i rąk z 1560 też nie bo za szybko mi życie schodzi.Tu liczę na porady co robić za co się zabrać i ogólnie na jakieś sugestie :) Mam meteor set oraz zamieszcze zdjęcie z resztą dobrych itemów

http://imgur.com/a/X0v1q

Opublikowano