Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam WH/KamerMod Argentus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chcialbym poprosic o pomoc przy servie argentusmt2 jak go dodac do kamera albo czy podalibyscie jakiegos dzialajacego WH=WaitHack Prosze o wyjasnienie jestem w tym zielony najlepiej przy ts3 czy cos I zeby to dzialalo :) poleca plusy

Opublikowano

To znaczy mam wysalac ci te pliki i co bedziesz robil?? jesli chcesz mi pomoc to git. Potrzebuje wsyklego najzwyklejszego wh zeby dzialalo odpalalo mi gre i bilo mobki proste. I wyjasnic jak sie wgrywa/uzywa (Musi dzialac w 100%)

Opublikowano

Zapewne nie znam Cie podam ci te pliczki pi3rdolniesz mi jakiegos keyloggera i po zabawie? chce link do jakiegos sprawdzonego i dzialajacego wh nie mam juz nerwow na konfigurowanie/instalacje wczoraj caly dzien prezesiedzialem i nic.

Opublikowano

Zapewne nie znam Cie podam ci te pliczki pi3rdolniesz mi jakiegos keyloggera i po zabawie? chce link do jakiegos sprawdzonego i dzialajacego wh nie mam juz nerwow na konfigurowanie/instalacje wczoraj caly dzien prezesiedzialem i nic.

Najpierw zobacz moje tematy na tym koncie oraz __Homix i powiedz czy jestem jakimś zwykłym użytkownikiem i daje keyloggery, nawet jeśli coś będziesz chciał, nie proś o pomoc, cześć.

Opublikowano

Przepraszam nie wiedzialem ze to Ty wlasnie pobralem twojego WH na troye i dziala w 100% ale jest pare bugów jesli Cie urazilem to sorki no poprostu sie powtórze Nie wiedzialem ze to Ty

Zarchiwizowany