Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zakup Crossa.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cz­eść, zamierzam kupić crossa. Jestem dopiero początkującym więc cudów nie wymagam, aktualnie poruszam się motorem o pojemności 50cm3. Myslałem nad zakupem, na początek, chińczyka, aby zacząć przygodę z crossem i w oko wpadło mi coś takiego: http://allegro.pl/cross-huragan-150-cc-kopniak-kola-19-16-5g-i5367926736.htmlCo wy na to? Czy opłaca się na początek?

Pomogłem, strzel duży przycisk Lubię To!­

Opublikowano

Na sam poczatek zebys nie placil za duzo styklo by ci nawet takie cos

http://allegro.pl/cross-607a-kxd-14-12-125-loncin-exspr-wysylka-i5519533271.html

Ten twoj tez fajny wiadomo troszke wieksza moc ale po co odrazu przeplacac.

Tak wiem, ale ten chinczyk wygląda jak 85, a i taki mały, bo mój kolega ma. Myślałem nad czymś większym, a by starczyło na te 4 lata :P.

­

Opublikowano

Jak masz juz 4k do wydania to lepiej kup coś firmowego używanego, bo wątpię, żeby taki chończyk służył Ci dobrze przez 4 lata.

Opublikowano

Tak, ale weźmy to pod uwagę że jest on na mnie trochę za mały. Jestem osobą wysoką, więc... No nie wiem zobaczymy, muszę go zobaczyć w realu :{

­

Ja bym powiedzial ze nawet jest wyzszy niz ten twoj, co widac na tle profilowym. Ale w sumie racja na zdjeciu ciezko sie zorientowac.

Opublikowano

Jak masz juz 4k do wydania to lepiej kup coś firmowego używanego, bo wątpię, żeby taki chończyk służył Ci dobrze przez 4 lata.

No niby tak, ale zawodowcem nie jestem, aby jeżdzić na KTM czy Yamaha :P.

­

Opublikowano