Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

/\ 

|

R

E

K

L

A

M

A

linia.png

logo.png

linia.png
info.png
IP DO SKOPIOWANIA: XLVL.PL

pluginy.png

addons.png

Grafika nie jest piękna, ponieważ jestem programistą Java a nie grafikiem ;)

logo-mpc.png

Opublikowano

Pozdro jesli napisałes całe gildie xD.  No cheat wywalic kto tego jeszcze uzywa, sa sprawniejsze pluginy do wykrywania ze ktoś czituje  ;o

Ogółem to troche lipa, mało opisałeś spodziewałem sie jakiejs prezentacji tych 80% pluginow a zobaczylem to co zobaczyłem. Chest commanda z bombami na skryptach, wiem ze tak nie jest na serio ale tak to wygląda :D

Szczęscia zycze, bo teraz praktycznie easyhc nie istnieje. Wszystko przerodzilo sie w oszustowe survivale na enderchestach.

Po co istnieje to forum? Dla dzieci?

Opublikowano

No dzięki, napisałem całe gildie, mysql, tagi (z TagAPI bo nie mam czasu na scoreboardy, na następną edycję się zrobi), tablista z rankingiem i statystykami poziomu dropów itd. Nie chce mi się swojego nocheata pisać to bo dużoo pisania, więc niech będzie ten co jest.

Nie mam chestcommanda ani skript ;).

@Edit
Jeszcze auth dojdzie ^^

@Edit2
Od nowa wrzucam ssa, bo na tamtym było widać ip ;>
http://xlvl.pl/prez/ss.png

logo-mpc.png

Opublikowano

Serwer zapowiada się fajne ale "Magiczne skrzynki, plecaki, sklep" to już było ;/.

post-1354750-0-74396600-1488571067.png

Opublikowano

@ArganPL2

Dzięki za opinie ;)

@YashePL