Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Moja pierwsza nagrywka

speedkills

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam

Chciałbym prosić was o opinię na temat tego utworu. Jestem totalnym amatorem i robię to pierwszy raz. 
Utwór będzie nagrywany jeszcze raz a to jest tylko pierwsza zwrotka z refrenem. Myślę że lepszej jakości niż w refrenie nie wycisnę z mojego mikrofonu. Jest to tani mikrofon Prosonic PR-M-301. Jak już wspomniałem jest to moja pierwsza w życiu piosenka jak i pierwszy napisany tekst. Mam w sumie jeszcze 2 inne co nie zmienia faktu że jestem amatorem ;) Aktualnie kombinuję jak osiągnąć lepszą jakość mikrofonu. Korzystam z programu Adobe Audition CS5.5 . Tekst nie jest jakiś profesjonalny ale chcę dopisać 2 zwrotki i dopiero zabrać się za poprawki. Poniżej zamieszczę odsłuch oraz tekst. Polecam podgłośnić ponieważ wokal jest aktualnie zbyt cichy.
Słówka zaznaczone kolorem "gryzą" mnie w uszy i wydaje mi się że jest to jakoś niezbyt dobrze. Nie wiem czy tak by mogło zostać czy to zmienić. Proszę o uwagi, wskazówki itp. Z góry bardzo dziękuję.

Kochanie powiedz co mam zrobić abyś uwierzyła mi i w pełni powróciła do naszych cudownych chwil.

Magiczne 7 miesięcy było już za nami kiedy dowiedziałem się że zostały wspomnieniami.

Ponad 200 pięknych dni pozostanie w mej pamięci, nie chcę żeby znikły chciałbym z tobą życie spędzić, uwierz mi.

Zrozumiałem błędy swe za które wciąż płacę i żałuję że, nie mogę inaczej.

Twoja strata bardzo boli, zawiniłem jest mi źle, nie wiem co mam zrobić byś wróciła uśmiechnęła się