Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Stworzenie Strony z Jackpotem

Just Diego

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie - orientujecie się czy stworzenie kodu dla profesionalnego kodera będzie trudne? Pomijam sam styl, mówie o mechanice strony. Ogólnie jest od groma identycznych stron do siebie choćby ruskich na których nikt nie gra, więc cos w tym musi być skoro wlaściciele pierwsze robią później to ignorują

Opublikowano

Też nie znam się na tym i nie mam funduszy, lecz dużo myślałem i planowałem taką stronę. Wiesz, że taka strona dużo kosztuje+reklama? Mam parę pomysłów, jutro lub później się odezwę do ciebie.

Opublikowano

Też nie znam się na tym i nie mam funduszy, lecz dużo myślałem i planowałem taką stronę. Wiesz, że taka strona dużo kosztuje+reklama? Mam parę pomysłów, jutro lub później się odezwę do ciebie.

Reklama to najmniejszy problem, strona? To nie kosztuje dużo, nawet domeny PL, COM na okres roku to mały wydatek - po prostu potrzeba osoby która zna się na zrobieniu takiej strony

Opublikowano

ja umięm łądnie pisać jak coś -pw.

a tak serio to fajnie byłoby jakcpota zrobić nie takie jak są ze moze stawić np. 10+os i min. 50 itemów > tylko pomyśleć np. o jackpot np. max 3os i do np. 10 $ czy cos 

461_0xlady.png

Opublikowano

Jackspot w polsce jest nielegalny chyba ze posiadasz pozwolenie. Ja na waszym miejscu bym nie ryzykowal bo ostre kary są.. Taka stronka to koszt 3-5 tysi .

1377531174-U173186.png

Opublikowano