Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Na co wydać złoto?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Takie pytanie:

Co robić ze zarobionym złotem w HS ??  

(Jestem początkujący)

Opublikowano

Jak jesteś początkujący to cały swój majątek ładuj w pakiety klasyczne. 

Kup ich 10, a przynajmniej 5.

Nie graj Aren - strata golda i pakiet GvG który nie jest priorytetem dla Ciebie w aktualnej chwili.

Sam grałem Areny <teraz zbieram na odblokowywanie skrzydeł Naxxramas cały czas, bo lepiej mieć to odblokowane niż trwonić gold na Areny> i mimo, że jestem trochę "mniejszym" początkującym to tylko raz wygrałem 7 gier na Arenie.

Kiedyś grałem tak, że zbierałem 150 golda i od razu na Arene, a jak jeszcze trafisz klasy których "nie lubisz" (bo np. Ci sie nie podoba Hero Power i mówisz sobie, że nie wiesz jak tym grać, bo np. wbiłeś tym jedynie 10 lvl i nic więcej - nie każdy tak musi mieć, lecz ja miałem tak na początku gdy zaczynałem grać Areny pierwsze razy) to zazwyczaj poddajesz na starcie pierwsze trzy gry i liczysz na coś ciekawego z pakietu.

Zazwyczaj moje gry gdy byłem początkującym wyglądały tak: 0/3, 1/3, 2/3, 3/3 - z tym, że 2/3 i 3/3 rzadko.

Wyniki z ostatnich Aren które grałem? Dość podobne do powyższych chociaż już nie robie 0/3, 1/3, 2/3, zazwyczaj te 3 gry wygram i w TEORII czasem zwraca mi się arena (50 golda i pakiet GvG). Rzadko kiedy robie +4 wygrane.

Jeżeli już kupiłbyś te 10 pakietów i posiadałbyś jakieś ciekawe karty żeby złożyć jakieś tanie decki to wtedy możesz zaczynać areny żeby dostawać GvG.