Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Czy warto pchać się w photoshopa?

Gość Marceli99

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Od razu zaznaczę, że w grafice jestem BARDZO początkujący. Jednak niesamowicie mnie to wciągnęło i sprawia ogromną radość jednocześnie. xD Zastanawiam się czy warto przesiąść się z gimpa do photoshopa? Wąskim gardłem w tym wszystkim jest mój laptop który ma już swoje lata i do grafiki może nie być idealny, a przynajmniej może mieć problemy z ps.

Laptop -> Intel core i5 2x2.5ghz (turbo 3.1ghz), SSD 120 GB (Obawiam się, że to mało) 4gb ram 1600mhz, HD 4000 1gb. Rocznik 2012

Czy ten sprzęt choć uruchomi photoshopa? Albo czy choć warto się nim interesować? Jeśli tak to domyślam się, że będę musiał poprosić kogoś z rodziny o zakup w innym kraju, bo wątpię, że dorwę w Polsce wersję na maca. Zaznaczam, że mogę rozbudować ram do 16gb.

Oraz pytanie dla osób korzystających z laptopów. Czy są jakiekolwiek szansę na przyjemną pracę z wykorzystaniem gładzika?

Opublikowano

Uruchomi. Mój laptop ma podobną specyfikację, trochę wyżej kręcony procek mianowicie 2.6, a w turbo 3,2, 4gb ramu. Jeszcze masz SSD więc photoshop będzie chodził płynnie.

internet to nie jest jakis oddzielny swiat gdzie ludzie zapomnieli o swoich emocjach

Opublikowano

Uruchomi. Mój laptop ma podobną specyfikację, trochę wyżej kręcony procek mianowicie 2.6, a w turbo 3,2, 4gb ramu. Jeszcze masz SSD więc photoshop będzie chodził płynnie.