Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tworzenie layoutu psd.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

­Cześć, otóż to chciałbym zacząć przygodę z tworzeniem layoutów w photoshop lecz jestem w tym zielony. Czy moglibyście podać jakieś poradniki oraz jakie wymiary w stosujecie podczas tworzenia w photoshop.

P.S. HTML i CSS umiem, ale chciałbym zacząć przygodę z kodowaniem layoutów z psd :).

Pomogłem, strzel duży przycisk Lubię To!­

Opublikowano

Nie dam Ci linków do poradników, powiem Ci jak ja to robię.

Odpalam sobie photoshopa na rozdziałke 1920x8000 (dlaczego 8000? bo nie wiem ile lay mi zajmie dokładnie a tak to mogę w każdej chwili przyciąć zbędną powierzchnię) i ustawiam sobie grid 1170px (taki content) przy pomocy linii pomocniczych i robie to samo z sekcjami. Reszta to jedynie przełożenie tego co mam w głowie na program.

Ponoć powinno się najpierw robić projekt graficzny na zwykłej kartce ale dla mnie to zbędna robota xD­

Opublikowano

­

Nie dam Ci linków do poradników, powiem Ci jak ja to robię.

Odpalam sobie photoshopa na rozdziałke 1920x8000 (dlaczego 8000? bo nie wiem ile lay mi zajmie dokładnie a tak to mogę w każdej chwili przyciąć zbędną powierzchnię) i ustawiam sobie grid 1170px (taki content) przy pomocy linii pomocniczych i robie to samo z sekcjami. Reszta to jedynie przełożenie tego co mam w głowie na program.

Ponoć powinno się najpierw robić projekt graficzny na zwykłej kartce ale dla mnie to zbędna robota xD­

Dzięki chodziło mi tylko na naprowadzenie jak to mniej więcej zrobić, dzięki.