Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z LG

Rekomendowane odpowiedzi

Admin Cienia
Opublikowano

Znajoma złapała mnie dzisiaj na szybkiego po pracy i mówi że ma wirusa, nie znam się na telefona. Mówiła że ktoś tam podłaczył go pod kompa i nie wykryło nic. Jakie są objawy, zaczoł strasznie mulić i jak ktoś wysyła jej sms'a to dostaje go 10 - 15x TEN SAM!! Rofl zuo omg, wiadomo o co kaman? :)

Astra G 2.0 Turbo 247KM 351NM

Admin Cienia
Opublikowano

Ona potrafi pisać, dzwonić i siedzieć na necie więc raczej kiepska sprawa, to nawet ja bym miał pewnie problem z "formatem" telefonu.. ;P

Opublikowano

Wystarczy że znajdzie na Youtube poradnik jak to się robi. Jeśli uda jej się znaleźć co do jej telefonu, to powinna sobie poradzić .

Admin Cienia
Opublikowano

Format to poddanie się przed rozpoczęciem walki, jakieś sugestie nie pochodne pod format?

Opublikowano

Pobrać antywirusa i przeskanować. Oraz jakiegoś cleanera pobrać. Osobiście sądząc po tym co napisałeś, to ciężko będzie to naprawić bez formata :3

Admin Cienia
Opublikowano

­ale format telefonu czy przywrocenie do ustawien fabrycznych potrafi teraz wykonac nawet 7 letnie dziecko, przeciez to kwestnia wcisniecia 1 przycisku w menu

Masz złe podejście, nie chce mi się tłumaczyć.

Niech pobierze sobie CCleanera i wyczyści nim telefon być może pomoże jak nie to format ;)

Strzelam że tam jest android, na oczy nie widziałem, jest na to ccleaner? Na swoim fonie mam Clean Master np.

Opublikowano

Masz złe podejście, nie chce mi się tłumaczyć.