Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[TuT] Seria kursów w języku polskim Node,Angular

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Seria kursów w języku polskim. Przewidywane technologie.

- SASS

- NodeJS

- VIM

- Ruby on Rails

- AngularJS

- Backbone

- Canvas

Dopiero zaczynam, ale wielu mam nadzieję, że się przyda.

https://www.youtube.com/watch?v=JktI0i7qbE4

-Jestem habilitowanym profesorem,magistrem, który nie umie zawiązać sobie butów.

-A ja jestem technikiem który daje ci prace.

Opublikowano

Super, im więcej takich inicjatyw, tym lepiej ^ ^ Faktem jest, że o ile w większości przypadków dokumentacja danego języka jest wystarczającym źródłem informacji dla osób uczących się programowania, to kursy w postaci filmów są naprawdę cholernie pomocne. Sam nie raz korzystałem z filmów Adriana Bieniasa i pomógł mi zrozumieć niejedno zagadnienie (chociażby architekturę nieprostego wzorca MVC).

Mam nadzieję, że nie stracisz zapału i będziesz ciągnął kurs. Z niecierpliwością czekam na Angulara, bo nie miałem jeszcze okazji się z nim zapoznać.

Powodzenia! : D

<?php

//accurate debugging

echo 'dupa';

[Poradnik] Własna strona internetowa

Opublikowano