Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy to coś poważnego?

ExileR

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na wstępie pragnę zaznaczyć, że jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o kwestię botów itp. itd., informatyk też ze mnie żaden.

Ale chciałbym trochę podgonić z urką dlatego zainteresowałem się sprawą botów, a głównie Fs bota, bo jest darmowy i polecany.
Jednak przy wejściu na stronę "producenta" podaną w temacie, otrzymuję odrazu przekierowanie i takie cuś:

92a7cb614512.png

Powinienem się tym przejąć? Bardzo chciałbym wypróbować tego bota, a nie chcę sobie zasyfić komputera. Liczę na wyrozumiałość ze strony fachowców :)

Opublikowano

Na pewno? Skoro nie ma tam żadnych wirusów, to dlaczego chrome miałby brać tę stronę jako ich potencjalne źródło?

Opublikowano

Programy służące do zabezpieczenia kodu, który autor FSbota napisał powodują takie efekty (obfuscatory, packery, itp.). Nie należy się tym przejmować bo to raczej fałszywe alarmy.

Opublikowano

Są to zwykłe alarmy. Kliknij aby Cię przekierowało i po problemie. ­Polecam przeglądarkę Maxthon Cloud Browser, nie wywołuje takich irytujących problemów. 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||­

​|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||