Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kanały TS

marszauxd1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema mam problem wczoraj kupiłem sobie serwer TS'a ogarnąłem kanały dodałem music bota mam wszystko jest ok ale jak koledzy wchodzą na serwer to nie mogą nigdzie indziej wejść . Respią się w poczekalni i nie mogą się stamtąd ruszyć ... 

Na dole macie jak wygląda ts i jak wyglądają ustawienia losowego kanału. 

Proszę o pomoc może muszę zmienić ustawienia czy coś jestem  w tym kompletnie zielony pierwszy raz mam serwer ts'a :) Z góry dzięki będą + 

post-1390323-0-41031600-1435418370_thumb.png

post-1390323-0-05654700-1435418551_thumb.png

Opublikowano

Pod rzadnym pozorem nie dawaj nikomu rangi Normal, ponieważ może banować, i robić dziwne rzeczy. Najlepiej stwórz nową rangę z nazwą "Zarejestrowany/a" dodaj jej odpowiednie permission w tym odpowiedni i_channel_join_power 

aa i bym zapomniał, również dodaj subksrybcję kanałów.

Tylko jak zrobić zeby każdy kto wchodzi na ten serwer od razu dostawał tą range aby mógł chodzić po kanałach 

Wystarczy że dodasz permission join power i subskrybcję kanału na rangę "Guest" (czyli w tym przypadku to jest domyślna ranga, gdy jakiś użytkownik wejdzie, dostaje od razu)

Mój e-mail: [email protected]

Opublikowano