Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ranga

kubusinka2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem totalnie zielony i nie wiem o co chodzi, zagrałem troche meczy (wyścig zbrojeń, deathmatche,) ogólnie ten uproszczony tryb i od kiedy będe mógł grać rankedy bo z tego co wiem to nie mam nawet rangi silver 1.

Dla niektórych to pytanie może się wydawać idiotyczne, ale ja tego wgl nie ogarniam.

post-1241469-0-61617500-1435065571_thumb.png

Opublikowano

Pod nickiem masz napisane "Rekrut - Stopień 1" musisz grać uproszczone i deathmatche dopóki nie wbijesz 3 stopnia inaczej nie będziesz mógł grać meczy turniejowych.

Opublikowano

co wy gadacie normalnie może grać turniejowe bez durnej rangi a range zdobędzie jak pogra trochę meczy i zdobędzie osiągniecia 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gram na Argentus Mt2 Sura WP pod nickiem : Legal , buff ma nick LastBuff  , Dropek ma nick DropieWeM

Argentus szamanka smok lvl 253 nick Fantastic0o

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

co wy gadacie normalnie może grać turniejowe bez durnej rangi a range zdobędzie jak pogra trochę meczy i zdobędzie osiągniecia

Nie wiesz, to nie wprowadzaj ludzi w błąd.