Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kupno procesora do laptopa Dell Inspiron 17 5000 series

Peciszek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich informatykow :D

Mam pytanie dotyczace mojego laptopa . Jestem nowy w wymianach czesci w laptopie itp . Ale w moim laptopie posiadam za slaby procesor Intel Inside Pentium 2 x 1.7 gb . Chcialbym wymienic na nowy jakis lepszy ale nie wiem czy wgl mozna . Jezeli ktos zna sie bardziej i chcialby mi pomoc to bardzo prosilbym o to ;) Chcialbym sie dowiedziec czy w jakis sposob da sie zmienic bo nawet nie wiem czy jest zlacze g1 czy te przylutowane . Jak ebdzie dalo sie wymienic to tez pytanie na jaki . Aktualnie jestem na systemie Ubuntu 12.04 i chcialbym cos lepszego a mam tego laptopa i rozwazam wlasnie nad ta wymiana . Z gory dzieki za pomoc . Jak cos czesto sprawdzam MPC forum i mozna tez pisac pw . Pozdrowionka ;)

Opublikowano

Masz pewnie najtańszą wersję z matrycą HD i procesorem 3558U montowanym na płycie czyli odpuść sobie. 

Kup nowego a nie baw się w nieopłacalne wymiany które niewiele dają bez wymiany chłodzenia, zresztą w tanich laptopach to niewykonalne. 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano