Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Aktualizacja sterowników i podrasowanie wydajności Ubuntu 12.04

Peciszek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszytskich znawców :) ja niestety nie znam się wgl na Ubuntu 12.04 :) musze zaaktualizowac stery od wszystkiego pozniewaz mam tego laptopa od pol roku :) i nic z nim nie robilem bo nie mam pojecia co i jak :) dzisiaj sciagam cs:go i musze aktualizowac wszystko w miare mozliwosci :) macie pomysly na podrasowanie wydajnosci oraz jak zaaktualizowac stery ? :) z gory dzieki za pomoc :)

Opublikowano

Nie rób nic, jak nie potrafisz.

Lepiej niech sam się system tym zajmie, nikt raczej nie będzie ci tłumaczył ze szczegółami jak masz sobie konfigurować sterowniki specjalnie dla twojego lapka.

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

Ale na steamie jest napisane zebym zaaktualizowal sterowniki dla lepszej grafiki i teraz jak gram w cs'a to mam lekkie lagi :) nie znam sie wgl na tym terminalu itp ale chce zaaktualizowac te stery chociaz ;)

Opublikowano

No to sobie zaktualizuj.

Użyj Google albo fora dla Ubuntu by poszukać jakie masz najnowsze sterowniki.

Pobierz ze stron producenta albo poszukaj paczek ze sterownikami głownie beta nie referencyjnymi.

Poczytaj manuale dołączone do paczki ze sterownikami.

Rozpakuj i  skompiluj sobie sterowniki według instrukcji w manualach licząc  że cokolwiek się uda po restarcie i nie ujebiesz systemu.