Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zmiana szkoły z Tech do LO

green242424

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was, jestem w drugiej klasie technikum na profilu technik informatyk, z czasem coraz bardziej się zastanawiałem czy dobrze zrobiłem aż w końcu uświadomiłem sobie, że zrobiłem błąd przychodząc do technikum. Czy jest możliwość przepisania się do LO kończąc 2 klasę technikum na 3 klase Liceum? Obecnie kończę drugą klasę technikum, zdaje do trzeciej. Chcę się przepisać, bo czuję, że tracę czas, w technikum nic nie uczą, każdy opierdala się na lekcjach, grają w gry, i wynika jeszcze słaby poziom nauczania nauczycieli, w skrócie c***a uczą. Interesuje się webdevem z którym wiąże przyszłość i indywidualnie uczę się samemu w domu, bo więcej się nauczę się samemu, niż nauczyciel-janusz, męczący się wyśrodkowaniem elementu HTML przez całą godzinę. Na koniec ponawiam pytanie, bardzo chciałbym przepisać się do LO, czy jest taka możliwość w kończąc 2 klase przepisać się do LO, jakie papiery się składa, co trzeba zrobić?

Opublikowano

Teoretycznie dałoby radę, ale egzaminy uzupełniające by Cię nie ominęły, a one do łatwych nie należą. To z czego byś pisał zależy od profilu w liceum, na który byś chciał się dostać. Najlepszym rozwiązaniem chyba byłoby zaczęcie 2 klasy w liceum, bo program dla 1 lo i tech jest ten sam praktycznie, więc nie byłoby problemów. 

76561198093115115.pngAddFriend.png

Opublikowano