Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Telefon do 700 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na starcie chcę napisać, że nie znam się na telefonach dlatego właśnie proszę o pomoc na forum.
Mianowicie poszukuję dobrego telefonu do 700 zł który będzie wygodny i wytrzymały. Najbardziej podobają mi się Lumie Microsoft z systemem win phone 8.1 i raczej w tym bym tylko wybierał.
Telefon tylko nowy nie wchodzi w grę używka. chciałbym by był szybkim i wygodny. Najczęściej będę korzystał z Facebooka, YouTube czy Twitcha. Dobry aparat, oraz dobra jakość muzyki oraz różne bajery które będą przydatne.
Podam przykład telefonu który zaproponował mi znajomy na koniec tematu. Czy ten telefon jest najlepszy w tej cenie? Czy może znaleźć się coś lepszego? Mogę również poczekać miesiąc czy dwa na coś lepszego?
Podkreślam nie interesują mnie inne modele. Tylko Microsoft.

Jeśli napisałem coś źle proszę o poprawienie mnie. Proszę o pomoc i zapraszam do konwersacji.

http://www.morele.net/smartfon-microsoft-lumia-640-dualsim-niebieski-732116/

Procesor i7 4790k

Grafika MSI GTX 970

Płyta głowna MSI Z97 Gaming 5

Opublikowano

Jeśli lubisz telefony Nokia Lumia to dobrym i w tej cenie tenefonem jest Nokia Lumia 640.

Te telefony znajdziesz w przedziale cenowym między 550-700 zł.

Widziałem również ze w tej cenie można na Ceneo.pl znaleśc nawet Lumie 735 za cenę 680zł

Link do Lumia 735: