Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

W czym tworzyć?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie serdzecznie! Niedawno zacząłem bawić się w tworzenie prostych gier. Tworzę je w programie Multimedia Fusion Developer 2. I tu mam kilka pytań. Czy kontynuować pracę w mmf2, czy przenieść się na inny silnik, może język? Od razu mówię że w kodzie jestem zielony i nic o nim nie wiem (no chyba że obsługa zapisów itp. na podstawie ini, ale nie wiem czy to jakoś się zda). Mam baaardzo ograniczone możliwości ze względu na słaby komputer (karta graf. ati radeon xpress 200m 128mb). Drugie pytanie (dla tych co troszkę bardziej znają się na mmf2). Czy z mmfem uda wydać mi się grę na androida? Jeżeli jest taki sposób to ktoś podrzuciłby jakiś link do skryptu bądź samego eksportera? Mam bardzo ciekawy pomysł na grę, która może stać się naprawdę wciągająca. I kolejne- Czy udałoby mi się zdobyć dzięki grze na bazie mmf2 stworzyć grę która z hukiem (no może nie aż tak)rozniosła by się po rynku? Widziałem parę gier, ale były to naprawdę pojedyncze przypadki np. FNAF 1, 2, 3. Mam jeszcze pomysł na prostą strzelankę online. Mogła to by być grafika jak doom lub Stare Ace Of Spades Classic (polecam zapoznać się z produkcją bo jest świetna). W jakim programie to zrobić? To chyba na tyle, liczę na szybką odpowiedź ;)

Opublikowano

Z profesjonalnych silników polecam Ci Unreal Engine 4 oraz Unity3D 5. Z języków polecam Ci C# jest prosty w nauce (bynajmniej dla mnie) lub JS (Javascript).

Opublikowano

@1361622928-U485574.pngDaltooN