Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Wnilko

Pytanie

Opublikowano

Witam.

Tak jak w temacie, planuje sformatować mój komputer. Piszę o pomoc, gdyż nigdy tego nie robiłem, i jestem kompletnie zielony w tych tematach. Na YouTube widziałem, że trzeba coś robić w biosie, a kolaga mi mówił że wystarczy włożyć płytkę, i wszystko pójdzie jak po maśle. Mam oryginalny system Windows 7 HomePremium 64-bitowy.

Z góry dziękuje za pomoc.

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest botwanie przez bios tylko z wyborem, nie ma znaczenia jak robisz. 

Jak nie działa z płytką to źle nagrałeś lub źle zaznaczyłeś napęd. Mas oryginalną czy nagrywaną płytkę ? 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

@Ktosiu dokładam się do pytania o płytkę
A sam dodam, że bootować to przez biosa najlepiej ;) no i oryginalnie z płytki systemowej :) ale jeżeli to nagrana była, to prawdopodobnie źle, najlepiej zrób bootowalnego pena (poradniki w necie), zawsze wychodzi i też - bootujesz przez biosa ;)

2s6wxf4.png

Opublikowano

/ref

@TheTanadu twój sposób mi nie działa. Od kilku miesięcy mam dziwne problemy z systemem. Zakładałem już wiele tematów na różnych forach, i nikt nie wiedział o co chodzi, więc postanowiłem sformatować komputer. W czym problem? po prostu nie mogę uruchomić płyty. Klikam 'PPM' > otwórz i nic się nie dzieje.